بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است. این مساعت به صورت قرض الحسنه میباشد.درصدی از درامد حاصله به چرخه مجموعه برمیگردد تا برای دیگران هزینه شود. تماس به صورت پیامک: ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳

آخرین نظرات
  • ۱۱ مرداد ۹۸، ۲۳:۵۱ - میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
    لایک
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۹:۵۷ - A LI - D - SH
    سپاس

جلسه موسسات عام المنفعه شهرستان دررفرمانداری

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ق.ظ

   امروز 18 مرداد1395 ساعت 8 صبح جلسه موسسات عام المنفعه و خیریه شهرستان میبد در محل فرمانداری تشکیل شد.

   مرور صورتجلسه ی قبلی در بیت امام جمعه محترم، نحوه تعامل موسسات و نهاد هاد های مرتبط، پرهیز  از موازی کاری موسسات ، همچنین پوشش دادن تمام نیازمندان، لحاظ این امر که بعضی از نیازمندان عضو و زیرمجموعه هیچ یک از نهاد های مربوطه نیستند، تخصصی یا محله ای بودن موسسات، از جمله مسایل مطرح شده بود.

   علیزاده از نیروی انتظامی، مومنی و فیض پور از دانشگاه آزاد اسلامی،خواجه و حاج آقا زمانیان از کمیته امداد امام خمینی ره، مشایخ مسول بهزستی، فلاح معاون فرماندار، حاج آقا حسنی از دفتر امام جمعه محترم، آب پیکر از موسسه محبت، عزیز الله زارعی از سیدالشهداء ع، سیدابوالفضل از هیات فیروزآباد،دهقانی شورکی از موسسه اباصالح عج و موسسه حمایتی کوثر مهر، اسلامی از مهدیه امیرآباد و اشتری از بنیاد صدرالدین میبدی حاضرین در این نشست بودند.

      

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۸
A LI - D - SH

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی