بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است. این مساعت به صورت قرض الحسنه میباشد.درصدی از درامد حاصله به چرخه مجموعه برمیگردد تا برای دیگران هزینه شود. تماس به صورت پیامک: ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳

آخرین نظرات
  • ۱۱ مرداد ۹۸، ۲۳:۵۱ - میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
    لایک
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۹:۵۷ - A LI - D - SH
    سپاس

نشست فعالین حوزه ی ورزش شهیدیه یِ میبد

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۱ ب.ظ

  اولین نشستِ هم اندیشی فعالین حوزه ی ورزش شهیدیه برگزار شد. در این نشست، که به همت و دعوت بنیاد طلوع کوثر کویر میبد و در محل حوزه ۳ روح الله  ره.  به انجام رسید، مربیان و فعالان رشته های مختلف، در خصوص فرصت ها، چالش ها و استعدادهای موجود در شهیدیه،  به بیان دیدگا های خود پرداختند. 

   هزینه ی زیاد لوازم ورزشی، نبود اسپانسر و حامی، نگرانی مربی از حوادث احتمالی، سختگیری بعضی از اولیاء در هنگام بروز حادثه، نگاه تجاری به سالن های ورزشی، قدرناشناسی بعضی از مردم از مربیان محلی که باعث مهاجرت مربیان به بیرون از محل می شود، از جمله دغدعه های مربیان بود.

    ایجاد فضای مناسب ورزشی برای خانم ها، ورود روحانیون به عرصه ی فرهنگ سازی در راستای تغییر ذائقه ی مردم( و اینکه خیّرین محترم، ورزش را نیز کار خیر محسوب کنند)، ایجاد ایستگاه ورزش صبحگاهی و همچنین اولویت داشتن اهالی محل برای استفاده از امکانات ورزشی شهیدیه از جمله ی پیشنهادات حاضرین بود. 

.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۰
A LI - D - SH

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی