بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است. این مساعت به صورت قرض الحسنه میباشد.درصدی از درامد حاصله به چرخه مجموعه برمیگردد تا برای دیگران هزینه شود. تماس به صورت پیامک: ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳

آخرین نظرات
  • ۱۱ مرداد ۹۸، ۲۳:۵۱ - میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
    لایک
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۹:۵۷ - A LI - D - SH
    سپاس

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

اول از پشتی شروع کردیم

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ق.ظ

      اشتغال خانم ها از اهداف اولیه این مجموعه بوده و هست. خانم ها پارچه ها را می دوزند و میاد اینجا با کمک آقا سعید کارگر و بچه های پایگاه با ظرافت تبدیل میشه به پشتی های اینجوری... خسته نباشید:

 




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۱۸
A LI - D - SH

باز هم جلسه

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ق.ظ

      بعد از ظهر قبل از ماه مبارک بود که دور هم جمع شدیم و حرف و حدیث های مختلفی در باره موسسه زدیم. کلاس های تابستانی، خیاطی، کاربافی، زیلو، سفره آرایی و... و راهکارها و مشکلات احتمالی.

       خانم ذوالفقاری و خانم کارگر و آقای غلامزاده بیشتر رویکرد بسط و گسترش اشتغال دارند و خانم اثنی عشری و آقای علیزاده هم رویکرد تربیتی - فرهنگی . البته تو همه موضوعات همه دخیل اند. آخر جلسه هم به مناسبت اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان بودیم، زحمت توزیع دو راس گوسفند قربانی را حاضرین متقبل شدند. اجرهم و اجرهن علی الله .



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۳۴
A LI - D - SH

بازدید از دانشگاه

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ق.ظ

        بعد از صحبت حضوری با ریاست دانشگاه آیت الله حائری (ره) میبد و معرفی نوع  و نحوه عملکرد این موسسه در فاطمیه مهرجرد، دعوت شدیم بریم دانشگاه را هم از نزدیک ببینیم و رفتیم، نشست نسبتا مفصل با ریاست دانشگاه و بیان تاریخچه و فعالیت ها و حتی طرح های بسیار متنوع سردر دانشگاه که قرار است اجرایی بشه رو دیدیم.

    بعدش آقای دکتر کلانتری، ریاست دانشگاه، شخصا ما رو همراهی کرد و از امکانات دانشگاه و طرح های مختلف حتی از سالن امتحانات و همچنین طرح خوابگاه خواهران و نمازخانه بزرگ و زیبای دانشگاه بازدی داشتیم و بعدش هم ناهار و اهداء یک کتاب در باره آقای دکتر عبدالعظیم پویا و خداحافظی تا دم در و یاعلی ...




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۶
A LI - D - SH

کارگاه شروع به کار کرد

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۷ ب.ظ

          خرید دو دستگاه چرخ خیاطی و میز و قیچی پنج تیغ و اجاره محل کار و .... مقدمه شروع به کار و اشتغال زایی یا به عبارت بهتر خوداشتغالی خانم ها بود که  فعلا یه چهار نفری مشغول کار شده اند و اگه بخواهیم دقیق تر بگیم، کارهایی که قرار بود تنهایی انجام بدن، آوردن دور هم انجام میدن. ما هم فقط نقش هماهنگ کننده داریم.

    البته تاکید که ما کارفرما نیستیم، فقط هماهنگ کننده ایم، همه کاره خودشون هستند.

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۷
A LI - D - SH

همصحبتی با ریاست دانشگاه

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۶ ب.ظ

     با آقای دکتر کلانتری ریاست دانشگاه آیت الله حایری میبد نیز جلسه ای داشتیم که در پایان مسایل مرتبط با موسسه و حمایت از دانشجویان و دانش آموزان مستعد نیازمند را مطرح کردم که البته ایشان هم گفتند ما در دانشگاه صندوقی داریم که به دانشجویان نیازمند کمک می کنیم ( صندوق 38 ظاهرا).

 


۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۶
A LI - D - SH

نشست همفکری با مدیران سه مقطع

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ

        خدا را شکر توفیق حاصل شد در یک جمع فرهنگی فرهیخته دور هم جمع بشینیم و در باره اون چیزی که اهل فن، اسمش رو فرصت ها و چالش ها میزارند صحبت کنیم.

      مهمان ها یا به عبارتی میزبان ها عبارت بودن از: آقایان دکتر عطایی، مهدی علیزاده، حسن اکبرزاده، علی کارگر(آیت)، محمدحسن علیزاده، و خانم ها: کارگر، جمالی، کارگر(آیت)، زارعی، امامی.

      در این نشست زمینه های همکاری مدیران فرهنگی حاضر در جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که موسسه طلوع کوثر نیز در زمینه های مالی مساعدت لازم را به عمل آورد. توزیع گوشت نذری گوسفند برای دانش آموزان نیازمند نیز یکی از نتایج این همنشینی بود.



۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۵
A LI - D - SH

یک چایی با ریاست کمیته امداد

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ب.ظ

    کمیته امداد، یادگار امام خمینی ره عزیز است که در طول این سال ها، کمک های زیادی به نیازمندان سراسر کشور از جمله میبد کرده است.

     یک گپ دوستانه شاید یک ساعتی با آقای زین الدینی، رییس فعال و محجوب کمیته امداد امام خمینی ره میبد، تبادل نظر، ارایه توانمندی های طرفین و قول همکاری متقابل از نتایج این نشست دوستانه بود.



۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۳
A LI - D - SH

نشستی با ریاست آموزش و پرورش شهرستان

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ب.ظ

   در راستای بهره بردن از تجارب اهل فن در هر رشته ای، سری زدیم به رییس حوزه فرهنگ شهرستان میبد، جناب آقای موحدی فرد.

    نیرویی کارکشته و فعال در عرصه آموزش، خوش فکر و پر انرژی و صد البته از نظرات ایشون استفاده شد. گفتنی است آموزش و پرورش میبد خودش یک شماره حسابی داره که به دانش آموزان نیازمند بصورتی آبرومندانه کمک می کند و بسیاری از فرهنگیان نیز در این امر خیر سهیم اند.

    در این جمع نماینده محترم کمیته امداد امام خمینی ره، آقای فلاح، مدیر هنرستان کاردانش تلاشگران جناب آقای مهدوی، ریاست حراست اداره آقای علیزده و آقای پوراحمدی (روابط عمومی) نیز حضور داشتند.


   


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۰
A LI - D - SH

دیدار با استاد زارع

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ب.ظ

       یه کار بزرگ اولش یک نیت و همت بزرگ لازم داره، وسطاش یک مشاور بزرگ و برای ادامش یک همت بزرگ . رفتم خدمت استاد حاج احمد  زارع، استاد دانشگاه و فرهنگی فرهیخته، ازشون راهنمایی خواستم. ایشون معاونت پرورشی دبیرستان تیزهوشان شهید رحیمی فر (ره) شهرستان میبد رو هم بعهده دارند.

      جالب بود راهنمایی هاشون . البته قبلش هم تو جلسه مربیان و معاونین پرورشی شهرستان میبد (مربیان همراه )صحبت شده بود. آقای خطیی مدیر محترم هم در جریان بودن و تعدادی از نخبگان اون مدرسه نیز برای تعامل با موسسه طلوع کوثر معرفی شدند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۴
A LI - D - SH

همه چیز از از یک وبلاگ شروع شد

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۴ ب.ظ

                شروع این کار از یک موسسه خیریه بود. ما وبلاگی داشتیم  وخبرهای موسسه رو میذاشیم اونجا . یک آدم خوب میخونه، می بینه میتونیم با هم همکاری کنیم، تماس میگیره و .... بعدش هم میشه این موسسه ای که می بینید .... البته اولش از محله شهیدیه شروع کردیم، انشاءالله کم کم بقیه شهر رو هم پوشش بدیم ، به امید خدا

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۴
A LI - D - SH

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۷ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم 



      مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.  این مساعدت بصورت تامین مکان فعالیت، تهیه ابزار کار و حتی اعطاء وجه نقد می باشد. درصدی از درآمد حاصله به چرخه مجموعه برمیگردد تا برای دیگران هزینه شود.  

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۷
A LI - D - SH