بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است. این مساعت به صورت قرض الحسنه میباشد.درصدی از درامد حاصله به چرخه مجموعه برمیگردد تا برای دیگران هزینه شود. تماس به صورت پیامک: ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳

آخرین نظرات
  • ۱۱ مرداد ۹۸، ۲۳:۵۱ - میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
    لایک
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۹:۵۷ - A LI - D - SH
    سپاس

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

باز هم دور همی .....

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۱ ب.ظ

      اگر چند دقیقه پیش بود می گفتم امروز عصر ، ساعت شش و نیم نشده بود که جلسه اعضای موسسه طلوع کوثر  تو موسسه ریحانه النبی( س ) شروع شد. 

      اول جلسه در باره مسائل فرهنگی و تبلیغات شرکت در کلاس های آموزشی شروع شد که خانم اثنی عشری شروع کردند.. تبلیغ این جلسلت بوسیله روحانی های مساجد یک پیشنهاد عملی و شدنی بود و اینکه آقای علیزاده گفتند با یکی از روحانی های جوون که لا هم دوستیم تو این جلسات شرکت میکنم. آقای شاه محمدی هم حمایت های بالادستی رو انجام میدن.

    قرار شد اواخر شهریور جلسه ای با مدیران مدارس داشته باشیم. در ادامه گفته شد قراره یک کارگاه قالی بافی انشالله در کنار مجوعه زده بشه. دوخت لباس مدارس و شرکت ها هم از مسایل مطرح شده بود که مربوط به خانم کارگر و ذوالفقاری است. یک طرح جدید هم بود که هنوز در مرحله جنینی اسن و بعدا ببینیم چی میشه.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۱
A LI - D - SH

بابا نان می دهد.....

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ق.ظ

   امروز یکشنبه با سلطان خانه رفتیم نونوایی حاج علی فاضلی. حدود 7و نبم صبح. خداییش نونش خوبه.فکر کنم تو محله ما 4 تا نونوا اسمشون حاجی علی _ه. ماه مبارک رمضان شب ها نون مبنده. طرح خوبیه،هم خودش هم مردم راحت ترند.

   نونوائی میتونه یک شغل خوب باشه. بعضیا تو خونه نون تنوری میپزند که هم بصورت تر و تازه و هم خشک شده اش موجوده، مشتری هم زیاد داره. فکر کنم ، بعضی از خونگی ها سرقفلی دارن، یعنی باید تو نوبت و... باشی که نون بهت برسه. بعضی از مغازه ها هم مشتری یومیه این نونوا های خونگی هستن که معمولا خانم ها هستند. این عکس حاجی علی و آغا زاده ی مربوطه که امرو صبح با همین گوشی برداشت کردم.👇😊


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۰
A LI - D - SH

اشتغال به دست فروشی و خدیجه خاتون(س )

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ق.ظ

      دیروز با خانواده رفتیم امامزاده خدیجه خاتون(س) مهرجرد. خیار( همون خربزه) خریدیم وانجیر سیاه و اسباب بازی بچه و .... . چندتا هم عکس گرفتم از بساط دستفروش ها، البته معمولا اجازه می گیرم برای عکس گرفتن،البته بعضی هافیگور می گرفتن، بعضی ها لبخند زدن، بعضی ها هم گفتن از پشت عکس بگیر چهره مان پیدا نباشه.... 

در کل کار دستفروشی میتونه یک منبع درآمد خوب باشه و در اقتصاد خونواده هاخیلی موثره،حد اقل اونایی که ما دیدیم اینجوری بوده .


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۷
A LI - D - SH

از ساده تا ماندگار ....

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ق.ظ

     کار ساخت و ساز میتونه از منابع درآمدزای خوبی برای خیلی ها باشه. یک زمین ساده تا یک بنای مانگار تاریخی ..... کمک به حل مشکل مسکن، تشویق به ازدواج و ده ها فایده دیگه.. که پول در آوردن یکیشه ...




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۲۸
A LI - D - SH

دیشب....

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ق.ظ

   دیشب، شب آخر روضه ی مرحوم حاج حسین کارگر ( حسین میرزا علی ) بود. به قسمتی از روضه حاج آقا عزیزیان رسیدم . در پایان روضه و وقت به قول بچه ها فضیلت در کنار جناب آقای مبینی مدیر سابق اداره صنایع دستی استان یزد بودم . ایشان توصیه های خوبی داشتند از جمله اینکه فعالیت در حوزه صنایع دستی و اشتغال شرط مهمش حوصله و پشتکار و پیگیری است.

  همچنین آقای مبینی در مورد بیمه ی کسانی که قرار است در کارگاه قالی بافی فعالیت داسته باشند  و درآمد نسبتا خوب این کار هم مطالب خوبی گفتند.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۳۹
A LI - D - SH

توریسم در میبد جواب میده؟

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۷ ب.ظ

   گاه و بیگاه اطراف مملکت که این ور و اونور میرم،با جماعت توریست داخلی و خارجی هم میرسیم، احیانا هم عکس یادگاری می گیریم. جایگاه این صنعت پر درآمد و باسود و کم زیان در میبد کجا بوده و هست؟  این دیگه نظر اهل فن رو می طلبه... بنده فعلا فقط دو تا عکس بذارم اینجا فکر کنم به تکلیف شرعی خودم عمل کرده ام،بقیه اش با علمای صاحب نظر.... باغ پرندگان.... نصف جهان،گروهی از خطه سیستان و گروهی از روم قدیم ... همون ایتالبا


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۷
A LI - D - SH

یک شغل خانگی

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ب.ظ

یکی از دوستان ما که همکلاسی در دوره دانشگاه و دبیرستان که از قضا خواننده خوبی هم هست ساعت های فراغت رو با یک کار خانگی پر می کنه که به احتمال قوی خانواده گرامی هم بهشون کمک می کنند. بسته بندی ادویه و تهیه ترشی و اینا.... 

شاید این بتونه الگوی خوبی برای علاقمندان باشه

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۸
A LI - D - SH

   واحد تولید پشتی موسسه،انصافا فعالند....  علاوه بر پشتی های معمولی، سرویس عروس هم تولید میکنند که نمونه اش اون پایین عکسش هست... اگه خواستید تماس بگیرید تا براتون آماده کنند. جا و امکاناتش رو موسسه آماده میکنه ولی همه ی کارها رو خودشون میکنن(رابطه ما کارفرما و کارگری نیست، خیریه ای است، همه کاره خودشونند)

پشتی های متوسط شکلاتی و چهارگوشه، جفتی زیر 30 تومن، پشتی های شکلاتی گرد کوچک زیر 15 تومان است. اینم عکسش👇


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۷
A LI - D - SH

یک مهمان نو، یک طرح نو !

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴ ق.ظ

    یکی از دوستان تلفنی هماهنگ کردند و قرار شد بریم مسجد حضرت رقیه س ولی بعدس هماهنگ شد بیایند خونه ما. شاید نیم ساعت و شایدم یکساعتی شد . یک طرح جدید برای اشتغال خانم هاشد و قرار شد با همکاری موسسه طلوع کوثر اجرایی بشه. اینطور که میگفت مزدش هم بدک نیست. توکل به خدا،ببینیم چی میشه....



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۴
A LI - D - SH

یک بعد از ظهر خوب، با یک دوست خوب

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ب.ظ
بعد از نماز ظهر و عصر بود. یک مهمان گرامی رسید. با هم رفتیم یک جای سنتی و مهمان همدیگر بودیم.
          حرف و حدیث درباره اینکه چطور بهتر تو زمینه ی خدمت به مجموعه ی دانش آموز و دانشجوی مستعدی که نعمت استعداد خدادادی دارد ولی خوب، از نعمت مکنت مادی اون طور که باید و شاید برخوردار نیست و همچنین تلاش برای اشتغال و مشغولیت خانم های خانه دار موفق تر عمل کنیم، به لطف خدا.
    بعدش هم بیرون محوطه چند تا مهمان از کشور اتریش داشیم که یک عکس یادگاری با هم گرفتیم. شما هم اگه میتونید تو این زمینه ها به ما کمک کنید، ممنون میشیم. اجرتان با پرودگار.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۰
A LI - D - SH

نشست کارگروه اشتغال

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ

      در تاریخ 16 مرداد1395 کارگروه اشتغال موسسه کوثر تشکیل جلسه داده، در مورد مسایل مرتبط تصمیم گیری بعمل آمد. ادامه کار دوخت پشتی، دوخت لباس مراکز آموزشی، لباس فرم مدارس و .... از مسائل مطرح شده بود .

    کارگروه آموزشی - فرهنگی متعاقبا تشکیل خواهد شد.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۴
A LI - D - SH

جلسه موسسات عام المنفعه شهرستان دررفرمانداری

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ق.ظ

   امروز 18 مرداد1395 ساعت 8 صبح جلسه موسسات عام المنفعه و خیریه شهرستان میبد در محل فرمانداری تشکیل شد.

   مرور صورتجلسه ی قبلی در بیت امام جمعه محترم، نحوه تعامل موسسات و نهاد هاد های مرتبط، پرهیز  از موازی کاری موسسات ، همچنین پوشش دادن تمام نیازمندان، لحاظ این امر که بعضی از نیازمندان عضو و زیرمجموعه هیچ یک از نهاد های مربوطه نیستند، تخصصی یا محله ای بودن موسسات، از جمله مسایل مطرح شده بود.

   علیزاده از نیروی انتظامی، مومنی و فیض پور از دانشگاه آزاد اسلامی،خواجه و حاج آقا زمانیان از کمیته امداد امام خمینی ره، مشایخ مسول بهزستی، فلاح معاون فرماندار، حاج آقا حسنی از دفتر امام جمعه محترم، آب پیکر از موسسه محبت، عزیز الله زارعی از سیدالشهداء ع، سیدابوالفضل از هیات فیروزآباد،دهقانی شورکی از موسسه اباصالح عج و موسسه حمایتی کوثر مهر، اسلامی از مهدیه امیرآباد و اشتری از بنیاد صدرالدین میبدی حاضرین در این نشست بودند.

      

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۰
A LI - D - SH