بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است. این مساعت به صورت قرض الحسنه میباشد.درصدی از درامد حاصله به چرخه مجموعه برمیگردد تا برای دیگران هزینه شود. تماس به صورت پیامک: ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳

آخرین نظرات
  • ۱۱ مرداد ۹۸، ۲۳:۵۱ - میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
    لایک
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۹:۵۷ - A LI - D - SH
    سپاس

۱۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

شهرداری میبد ... این کار وظیفه من شهرونده؟!

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ

     راستش آخر شبه و به قول قدیمیا اوقات ندارم... !.  با ناخشی و عذر میخام یک ماشین شن گرفتم از شهرداری. بماند ... حالا کرم کردن و اومدن خالی کردن و رفتن... فارسی اش اینکه جناب دهقانی: چشمتان بینا... لطف کنید خودتون شن ها رو پهن کنید...ماشین هم که نمیتونیم تو پارکینگ ببریم و اگر یخ زد از سرما و سیلندر هم ترکوند به... یک جای گرم... 

  یک سوال محترمانه ای که از شهرداری میبد دارم اینه که: آیا واقعا واقعا این کار وظیفه ی من شهرونده که عوارض و مالیات بدم و آخرش هم جای کارگر پیمانکار شهرداری بیل بردام شن تو پیاده رو پهن کنم... اونم بعد اژ 38 سال انقلاب که ابن تخم دوزرده برای ما گذاشتن... اونم پیاده رویی که تا حدود زانوی بنده بلندی داره... 

  البته شنیده شده چند شب پیش اینجا تصادفی شده که یک وانتی زن اومده تو خیابون و یک آقایی بنام صباغ فیروز آبادی هم چپ و چار کردن و متاسفانه دیروز پریروز به رحمت الهی رفتند( روحشون شاد و خدا صبر بده به بازماندگان)

ولی ما در خواست های چند ساله داریم برای اصلاح ورودی که اگه لازم بشه .. 


   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۲:۱۰
A LI - D - SH

دستگیری.... نه .... مچ گیری

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۳
A LI - D - SH

یک مهمون آغا یکی هم خانوم

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ

  مراسم تو سالن آمفئی تئاتر ناحیه یک طول کشید تا وقت اذون مغرب و عشاء.  تو برگشت دو تا توریست دیدم. کنجکاو شدم و برگشتم. آغا مال اسپانیا و خانم مال فرانسه... 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۳:۱۸
A LI - D - SH

آب انار سرخ تگری...

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵ ق.ظ

     دست و پنجه عیال محترم.... آب انار به این آب و رنگ... از انارای سردرختی و احیانا یخ زده و ترکیده ... شما هم بفرمائید... با کلی خواص.. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۵ ، ۰۱:۰۵
A LI - D - SH

در خانه اگر کس است ... یک حرف بس است..

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

H

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۵ ، ۰۰:۰۰
A LI - D - SH

نعمت سلامتی، عجب نعمتیه ... خدایا شکرت !

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

     آقای گلشن و بخش اعصاب و روان بیمارستان و صحبت از تعامل و یه عکس یادگاری و چایی و شکر خدا از نعمت رهبری و خداحافظی... 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۵ ، ۲۳:۵۴
A LI - D - SH

یک چایی با مدیر بیمارستان...

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ب.ظ

        یک نشست نسبتا مفصل داشتیم با مدیر بیمارستان امام صادق ( ع ) میبد.  مفید بود. تیم مهندسین جوان می تونند از پس خیلی کارا بر بیان. 

     

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۹:۵۷
A LI - D - SH

کاسب محل... رزق حلال

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

   باقلای پخته یا همون باقالی تهرونیا.....  ظرف بزرگ 5 تومن و ظرف کوچیک3 تومن... شبا کنار فلکه آیه الله اعرافی میبد. اهل قزوین و ساکن میبد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۱
A LI - D - SH

مادر منتظره.... بیا بریم

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۳ ق.ظ

  مادر چشم انتظار بچه ها....  سفره صبحونه رو کنار سماور انداخته، چای ریخته، نون و پننیر و سبزی...  اگر بچه هم داربد، ببرید، ننه میخواد نوه ها هم ببینه... 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۵ ، ۰۷:۳۳
A LI - D - SH

ثواب و ثواب ساده و مفت

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ب.ظ

ثواب  و ثواب ساده و مفت.  دستگاه باد مجانی با هزینه ی شخصی. کار مردم هم راه میفته. آقای محمدجواد کارگر فررند حاجی حبیب مهندس زحمتش رو کشیدند. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۵ ، ۱۳:۵۵
A LI - D - SH

هفته ای یک شب

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۳ ق.ظ

   هفته ای یک شب، دوشنبه شب ها جلسه قرآن داریم. البته این ایام عزاداری کمی تق و لق شده بود. اون هفته خونه حاجی عباسعلی غنی نسب بود و این هفته هم خونه ی پدر مهندس حسین رسولی (مرحوم حاجی قنبر ره ). بعد جلسه هم زحمت کشیدند سفره انداختند و جای شما خالی: سبزی، نون محلی،نون خشک محلی، و آبگوشت و گوشت کوفته. پخت هنرمندانه ی نون خونه یا همون نون تنوری هم کار هنرمندانه ی مادر گرامی آقای رسولیه. 

 این جلسه اگر خوب یادم بیاد سابقه ای حدود 25 سال شاید داشته باشه. این عکس ها هم مال دیشبه یعنی 8 آبان 1395 که از قضا رحلت پیامبر اعظم ( ص) و شهادت امام مظلوم، امام مجتبی ( ع) بود.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۵ ، ۰۹:۰۳
A LI - D - SH

امشب نارنجی

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ق.ظ

   امشب یعنی یکشنبه 7 آبان 1395 هجری شمسی، رفتیم خونه ی همدومات. اینم برداشت ما از درخت نارنج تو حیاط.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۹
A LI - D - SH

سلامی به مدیر بیمارستان

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ

   سری به بیمارستان امام جعفر صادق ع  میبد.  آقای صفر علی دهقانی، مدیر جوان و خوش برخورد و قوی در مدیریت و اهل مشورت با کادر و چند تا چیز خوب دیگه. برای بنیاد طلوع کوثر رفتیم و البته یک وقت ملاقاتی برای یک جمع دیگه، اگه خدا بخواد. توکل به خدا

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۱۷
A LI - D - SH

استاد نیما کیمیایی

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ب.ظ

       استادکیمیایی عزیز.  بامعرفی دوستان رفتیم تو جلسه. البته هزینه داره کلاس های ایشون. ولی به نظر خیلی از شاگرداشون می ارزه. خودم برام جالب بوده کلاساشون، شما هم میتونید امتحان کنید. تو تلگرام هم می  تونید دنبالشون کنید و حتی تو اینستاگرام. 

       از میبد و اردکان و حتی سیستان و بلوچستان. جلیل رادمهر هم با خانم طباطبایی، هماهنگ کننده ی دوره ها هستند. این دوره در تالار مجلل محبوب تو را یزد میبد بعد از دروازه قرآن برگزار شد. 


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۹
A LI - D - SH

         رفتیم یزد و ملاقاتی داشتیم با خانم دکتر سیده مقیمی. بعدش که با سوابق و اطلاعات مربوط به این خانم آشنا شدم، خیلی برام قضیه جالب شد.  یک زن گیلانی دارای مدرک مهندسی راه و ساختمان و مدیر عامل شرکت بین المللی و کشتیرانی سدید بار و .... . ظاهرا ایشون ملیاردر بودن خودش رو انکار کرده و گفته مولتی ملیاردرم، با همه اینا خانم دکتر اصرار داره غذای خونه خودش بپزه... 

 بقیه اش رو خودتون سرچ کنید. تو عکس خانم ها زیاد بودن با چهره های متفاوت که ترجیح دادم برش بدم. عضو کارگزاران سازندگی بوده و احتمالا هست و آخر کار هم به ایشون گفتم که: خیلی برام جالبه که یک خانم ایرانی با این سابقه و تحصیلات و این سفر های خارجی و بانوی اول کارآفرینی و مهندس و مدیر عامل یک شرکت بزرگ و خیلی چیزای دیگه، باز هم یک بانوی ایرانی مانده اید و هیچ کجا اصالت و پوشش و ظاهر و اصالت ایرانی خودتون رو از دست ندادید و تشکر کردم.  


         

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۸:۰۸
A LI - D - SH

      شاید باور کردنش مشکل باشه که این شربت شیرین خوشرنگ، آب لپو و چغندر پخته ای باشه که از شوره زار های حاشیه ی دشت کویر و در گوشه ای شهرستان میبد و جای دور افتاده، و در زمین کویر و با آب چاه زهکش در محله ای بنام شورک -  که بعد ها اسمش بخاطر تعداد زیاد شهیدش، شهیدیه نامیده شد - باشه. عکس هم طبیعیه،خودم با موبایل گرفتم.

  و صد البته دست مسئولین شهرستان میبد  و استان یزد  درد نکنه که خوب جواب سخت کوشی و تلاش این مردم را در کویر زدایی و جلوگیری از پیشروی ریگ های روان و استفاده از آب زهکش دادند  - که اگر رعیت و کشاورز باشید می دونید چه سهم ارزشمند و مهمی در تعدیل سطح آب های شور زیر زمینی و جلوگیری از خرابی باغ ها و زمین های کشاورزی و بهبود وضع کشت و زرع و در نتیجه بهتر شدن وضع معیشت کشاورزان و روستائیان داره -.

       البته باید یه خسته نباشید هم به اعضای محترم دور قبل شورای اسلامی شهر هم بدیم... .  اعضای شورا : اونجاتون درد نکنه، خوب... . خسته نباشید!

       عزیزان زحمت کشیدند و بین دو کمربندی را داخل حوزه اختیارات راه و شهرسازی کردند.... بعضی از تخم ها حداقل 2   زرده است،   حالا کشاورز نمونه ای که حدود سی سال زحمت کشیده و کویر لم یزرع شوره زار را تبدیل به یک مزرعه ی کوچک آباد کرده، باید مثل یک مجرم بره تو دادگاه میبد و پاسخگو باشه، و اگر این بیچاره ی روستایی و کشاورز ساده، نتونه در مقابل وکلای قوی و زبر دست اداره راه و شهر سازی پاسخگو باشه، حکم به خلع ید،تخریب مزرعه، قلع و قمع اشجار و زراعت داده میشه و زیبا تر اینکه پول و هزینه ی این قلع و قمع و تخریب زحمت سال های این کشاورز بیچاره را از جیب مبارک خودش بر می دارند!!!! 

    واقعا خسته نباشید نداره... همین مشکل را کارخونه داری تو شهرک صنعتی داره که کارخونه اش رو ساخته و حالا گیر مسکن و شهرسازی افتاده، و همین مشکل رو جوونای روستای محمدآباد دارن که میگن کنار روستای خودمون میخواهیم برای چندتا جوون خونه بسازیم، گیر این عزیزان افتادیم، همین مشکل رو بعضی از خانوارهایی دارن که تو شهرک امام علی (ع )، -  اگه درست گفته باشم- همون شهرک کنار بارجین و ورزشگاهش دارن که اگر تا سال 1394 سند تک برگ گرفتند که هیچ، و الا حالا چشمشون.... و دندشون.... برن با راه و شهرسازی دست و پنجه نرم کنند... یکی از مسئولین دفتر آیه الله اعرافی ( حاج حبیب برزگر)، با نشون دادن بخشی از این نامه ها و تومارها، با گله مندی و ناراحتی گفتند که روی هم رفته،  هر روز اقلا ما یک مورد مراجعه در این زمینه داریم،

   حالا اوقاتتون تلخ نشه... بفرمائید آب چغندر،  خیلی شیرینه....


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۵ ، ۰۶:۴۴
A LI - D - SH

یک صبح روضه

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ق.ظ

    امروز صبح با اینکه هوا خیلی سرد بود رفتم منزل سید حسن علایی. چند سالیه این برنامه هست که قبل از آفتاب و بعد از اذان صبح روضه و یک حدیث کساء و بعدش صبحونه. چایی هم که وجه مشترک تقریبا همه ی مراسم های یزدی ها است

   حالا هم اومدم مسجد امام عج شهیدیه یا همون شورک قدیم، روضه سوم حاج حبیب روستایی زاده، پدر شهید محمدحسن روستایی زاده، روحشون شاد و شاد تر ... 

    

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۵ ، ۰۷:۱۵
A LI - D - SH

بفرمائید صبحونه..

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

   بعد از یه کار مفصل و رسیدگی به باغچه و همکاری با آغای مدیر و مسئولین، یه صبحونه ی آدم وار در جمع دوستان می چسبد ... اینم نمونش.. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۹:۱۱
A LI - D - SH

یا علی ...

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ب.ظ
رفتم زورخانه . بی خبر. بچه ها خیلی ساده و معمولی بچه ها با نوای گرم مرشد داشتند ورزش می کردند.  میل های سبک و سنگین،  کوچک و بزرگ... بله ، اون شب یعنی دیشب مهمان جمع بی ریای بچه های زورخانه ی شهدای شهیدیه بودم، جاتون خالی... البته بعد از روضه ی حاج شیخ عبد الرسول فاضلی و همسر گرامی ... خدا رحمتشون کنه 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۹:۴۷
A LI - D - SH