بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است. این مساعت به صورت قرض الحسنه میباشد.درصدی از درامد حاصله به چرخه مجموعه برمیگردد تا برای دیگران هزینه شود. تماس به صورت پیامک: ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳

آخرین نظرات
  • ۱۱ مرداد ۹۸، ۲۳:۵۱ - میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
    لایک
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۹:۵۷ - A LI - D - SH
    سپاس

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

تقدیر از تیم ورزشی بنیاد طلوع کوثر

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ب.ظ

بچه های تیم خوب بازی کردند.  تو شهرستان هم دوم و نایب قهرمان شدیم. بنیاد طلوع کوثر میبد هم اسپانسر تیم بود که با هنرستان تلاشگران همکاری کرد. رفتیم رستوران زیتون میبد و ناهار و پذیرایی مفصل.  بعد ازپذیرایی یک عکس یادگاری گرفتیم با یک توریست با آقای تین پاتمورا  از ژاپن.

  البته به هر نفر هم یک کارت هدیه به مبلغ 500 هزار ریال از طرف بنیاد طلوع کوثر داده شد و صد البته از آداره آموزش و پرورش هم عزیزانی مثل آقای شفاعی، فرزین و اسماعیلی و همچنین جناب آقای فلاح از بسیج دانش آموزی در پایان نشست به ما ملحق شدند. آقای موحدی فرد، مدیر محترم اداره هم ندوشن بودند و نتونستند تشریف بیارن.


افزودن تصویر از فضای اختصاصی


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۴۲
A LI - D - SH

دو عکس یهویی

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ



    استاد امجد عزیز، قم شبستان  امام خمینی ره 

و  


آقای روستایی زنگ زدند و گفتند مخام هم ببینیم. ایشون از بزرگترین دوستان بنده هستم. رفتیم روضه مرحوم حاجی علی میرزاعباس با حاج آقا ملااحمدی و بعدش رفتپم خونه. عیال آقای روستایی که خونه ما گرم صحبت با عیال مابودند و خودشون هم رو سنگ جدول سر کوچه نشسته و منتظر ما بودند. در کنار همه حرف و حدیث های شخصی و انتخابات شورا و .. نتیجه اشیک عکس یادگاری بود که اینم تقدیم به شما...


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۵
A LI - D - SH

یک دور همی ساده ولی پر بار

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۱۹ ب.ظ

   از کمیته امام خمینی ره زنگ زدند که می خواهیم یک جلسه داشته باشیم با تعدادی از موسسات خیریه شهرستان. با هماهنگی مسئولین آموزشگاه رفتم کمیته امداد. حاج آقا زمانیان و آقایان زارعی و زین الدینی ریاست محترم این نهاد نیز در این جمع ارزشمند بودند. هماهنگی بین موسسات خیریه و کمیته امداد و بهزیستی و همچنین دفتر امام جمعه محتر و توزیع عادلانه کمک های مردمدی و وجوهات شرعی از اهم مسائل مطرح شده بود. تازه فهمیدیم ۹۹۷۲۷ هزار نفر جمعیت و ۲۹۰۰۰ خانوار هم تو میبد داریم. 

  وجود افراد غیر بومی در شهر، بحث سالمندی و پیری و عوارض آن و عوارض سالمندی و بالاخره نشستی مشترک با حضور فرماندار شهرستان و آیه الله اعرافی عزیز.  




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۱۹
A LI - D - SH

سری هم به این سایت بزنید

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۰۷ ب.ظ
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۰۷
A LI - D - SH

نشستی دوستانه

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹ ق.ظ

 

      با آقایان مهندس میثمی و هاتفی از عزیزان همیار صنعت جلسه ای داشتیم با آقای مهندس خلیلی تو دفتر ایشون. سلام و علیک و پذیرایی مختصر و چایی و صحبت در باره بلوک سبک و شرایط و ویژگی های دستگاه ها.

  جلسه ی مفیدی بود که ارزش وقت گذاری داشت . 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۱۹
A LI - D - SH