بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است. این مساعت به صورت قرض الحسنه میباشد.درصدی از درامد حاصله به چرخه مجموعه برمیگردد تا برای دیگران هزینه شود. تماس به صورت پیامک: ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳

آخرین نظرات
  • ۱۱ مرداد ۹۸، ۲۳:۵۱ - میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
    لایک
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۹:۵۷ - A LI - D - SH
    سپاس

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

اربعین ما و ..... حسینیه ی توت

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ق.ظ

   چهلمین روز از شهادت انام حسین علیه السلام شاید یکی از غم انگیز ترین روزهای تاریخ شیعیان باشد... مرحوم پدرم می گفت در همه  جا از قدیم معروف بوده و مردم می گفتن  اربعین شورک...اربعین شورک ...    انصافا هم زحمت می کشن بر و بچه های هیآت... احمد طالبی،ابوالقاسم سلمانی،حسن علایی، بچه های گروه تعزیه، اونایی که اسب آوردن،مداحا، ساربونا و ... همه ی دیگرانی که من نمی دونم... 

   ولی راستش یه چیزی که خیلی میخوام حل بشه و پیاده شه، اینه که حسینیه ما هم به شکل حسینیه ی توت ساخته بشه.... اینهمه زحمت کشیده میشه   ولی فقط کافیه یه صف جلوی جمعیت بایستند... هیچی دیگه... حسینیه پله مانند توت هم برای مجری ها هم تماشاچی و هم برای همه خوبه   خیلی ... 


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۰:۴۶
A LI - D - SH

یک نشست فرهنگی و اخلاقی

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ب.ظ

    افتخار زیارت امام حسین ع و پیاده روی اربعین امسال هم نصیب همدوماد  بزرگی ما یعنی حاج رجبعلی علیزاده شد و رفتن و برگشتن.  ما هم علی القالده رفتیم دیدنی و از قضا استاد گرانمایه و ادیب شاعر ممدوح رهبر انقلاب اسللامی، یعنی  استاد حاج شیخ  زکریا اخلاقی هم تشریف آوردند. 

 از جمله صحبت هاب انجام شده،  حرف و حدیث هایی درباره ی  بنیاد طلوع کوثر بود که از بین رسالت های این مجموعه، اشتغال خانم ها خیلی براشون  جالب بود و تشویق کردن . برداشتم از حرفای ایشون این بود که  معتقدند بجز  شغل های لازم مثل معلمی و پزشکی لازم نیست که زن خبلی تو محیط های نا امن جامعه ولو باشه و خونه براش و برای جامعه اش بهتره و کار ما روهم خیلی پسندید و تشویق کرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۴
A LI - D - SH

یک چایی تا وقت نماز....

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ب.ظ

   گاهی سری به دوستان می زنم.  وعده ی ما ساعت 4 بود که افتاد 4 و نیم. مهندس کارگر هم ما خودمونی بهش میگیم پسر خاله ی عزیز، امروز تو جمع ما بودند و از قضا یک مهمون سفارشی هم داشتیم. به ما افتخار دادن و اومدن تو جمع ما. یک فنجون چایی و یک تیکه شیرینی خامه ای و کلی حرف های خوب پذیرایی طرفین از همدیگه بود ... 

         البته با توجه به تخصص مهمون ما، توصیحات خوبی هم توسط جمع بویژه مهندس میثمی برای مهمون مهندس ما بیان شد و وقت نماز مغرب شد و یک خداحافظی بلند .... 




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۲
A LI - D - SH

یک قصاب جوان

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ب.ظ

  قصابی هم  یک شغل خوب میتونه باشه. آغا سعید یکی از اونا هست. تو خیابون آیه الله اعرافی( ره ). 

    کباب پزی شغل شریفی است. کباب سعید آقای ما خیلی خوب بود. خودش قصابی داره، طبقه ی بالا، شتر و گاو و.... طبقه ی پائینش هم کبابی !. 

  

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۳۲
A LI - D - SH

یک گروه صنعتی جوان

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ب.ظ

   یک جمع مهنس جوان پر انرژی علاقمند، دنبال فرصت های خوبند برای خدمت به مردم و محیط زیست و شهر و....  و صد البته پیشرفت خوشون. رابرنی ها هم بعضا با منه... انشالله موفق باشند. مهمان این هفته ی ما و آقایان میثمی، عبادزاده و هاتفی هم آقای مهندس ماندگاری بودن که انصافا در مقام مشورت سنگ تمام گذاشتند... 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۲۳:۰۱
A LI - D - SH

شبی قرآنی با همکاران

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴ ب.ظ

  امشب میزبان جمعی فرهنگی و قرآنی بودیم. افتخار شد و نوبت ما شد که همکاران عزیز و گرامی اومدند خونه ما. چندین ساله عضو این جلسه ی قرآنی هستم. سه شنبه ها، حدود یک ساعت بعد نماز عشاء.....  تقریبا بدون وقفه... اگه اشتباه نکنم از سال 1376. 

 امشب آقایان گل محمدی، پاکنژاد، آیت، علیزاده،سعیدی نژاد، زارعشاهی، علوی، عطایی، مبینی افتخار به ما دادند. پذبرایی با فرزندم مصطفی بود. مهمان ویژه آقای زارعشاهی و خانواده محترم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۲۲:۳۴
A LI - D - SH

حضور مجلس انس است و دوستان جمع اند...

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۰۷ ق.ظ

    همین یکشنبه، 9 آبان 1395،  جلسه و نشستی داشتیم تو پایگاه ام ابیها س کنار کارگاه بنیاد طلوع کوثر. 

تقریبا همه اومدن، حرف رو زدندن و زدیم و چن تا در خواست داده شد که قرار شد یکی از خانم ها پیگیری کنند و قرار شد آقای حاجی محمدرضا  کارگر هم پیگیر یک موضوع اقتصادی از یزد باشن،با توجه به تجربه ی خرید پارچه از یزد. 

 آقای زمانیان و آقای کریمزاده هم اولین جلسه ای بود که در خدمتشون بودیم این شکلی، هر چند قبلا یک جورایی زحمت هایی کشیده بودن که هنوز ادامه داره. آقای علیزاده، خانم ها کارگر، ذوالفقاری و اثنی عشری هم که معرف حضور هستند. برای یک طرح ورزشی- استعدادی هم تصمیم گرفته شد و خرید سخت افزار برای یکی از مراکز فرهنگی ( سلمان) که البته بررسی ها ادامه داره.

  یادآوری اینکه چون هنوز دفتر کار خودمون آماده نشده، جلسات رو تو پایگاه یا ریحانه النبی ص برگزار می کنیم. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۴:۰۷
A LI - D - SH