بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است. این مساعت به صورت قرض الحسنه میباشد.درصدی از درامد حاصله به چرخه مجموعه برمیگردد تا برای دیگران هزینه شود. تماس به صورت پیامک: ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳

آخرین نظرات
  • ۱۱ مرداد ۹۸، ۲۳:۵۱ - میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
    لایک
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۹:۵۷ - A LI - D - SH
    سپاس

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

اولین اشعه ی طلوعِ دوم

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹ ب.ظ

 اولین نشستِ بخشی از هیات مدیره ی دوم بنیاد طلوع کوثر کویر میبد،امشب بعد از افطار در دفتر یکی از سازمان های مردم نهاد ( موسسه خیریه اباصالح عج) تشکیل شد. در این همنشینی پر فایده،پس از بیان خلاصه ای از تاریخچه و عملکرد بیناد، چشم انداز بنیاد هم مورد تبادل نظر قرار گرفت.

  تاکید بر حمایت از دانشجو و دانش آموز میبدی،ازدواج و جهیزیه و همچنین زنان سرپرست خانواده از موضوعات اساسی مورد بحث بود. در پایان حاضرین از دفتر اصلی بنیاد بازدید به عمل آوردند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۳۹
A LI - D - SH

نشست سه جانبه

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲ ق.ظ

    امشب، یعنی چهارشنبه شب و شب پنجشبه، با هماهنگی قبلی در منزل استاد زبان انگلیسی بازنشسته دوره راهنمایی خودم، جناب آقای حسین اسلامی، نشستی پیرامون اهداف، مسیر ادامه فعالیت و تعیین مدیر عامل جدید بنیاد طلوع کوثر میبد برگزار و درخصوص موضوعات متنوعِ مربوط، صحبت شد.

   در ادامه جلسه که باپذیرایی چای و شیرینی و شربت هم همراه بود، سرکار خانم اسلامی که دارای سوابق آموزشی و اداری و فعالیت در یکی از سازمان های مردم نهاد است، به عنوانِ مدیرعاملِ جدیدِ موسسه معرفی شد.

   حاج آقای دکتر وحیدی بزرگوار هم پیگیر نظرات موسس محترم در این زمینه خواهند بود. آقای دهقانی هم قرار شد پیگیر مراحل اداری تمدیدِ مجوز بنیاد از فرمانداری باشند که البته بعد از پیگیری موضوع از فرمانداری میبد، گفتند با توجه به تغییرات بنیادین در سامانه وزارت کشور و لزوم جلسه توجیهی در مرکز و پیشامد کرونا، مدتی صبر کرده، بعدا پیگیری کنید و اگر خبری شد به اطلاع می رسانیم.

مهمان ویژه ی این جلسه هم سرکار خانم امامی با یک عالمه تجربه از اولین مرکز نگهداری کودکان خاص، در استان یزد بود که نکات ارزشمندی در این خصوص بیان کردند. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۰۲
A LI - D - SH

سلامی دوباره به طلوعی روشن تر

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳ ب.ظ

 آ شیخ شهاب الدین وحیدی عزیز که از سال های دور می شناختمش، دیروز زنگ زدند که با دوست عزیز مشترک ما، نشستی در یزد داشته ایم و می خواهم درخصوص جابجایی مدیریت مجموعه ی طلوع کوثر میبد گپ بزنیم. امروز با هماهنگی، رفتم و با استقبال گرم و لبخند همیشگی، رفتیم تو خونه تمیز و قدیمی و مرتب با معماری سنتی.

    حرف های خوبش رو شنیدم و بعضی توضیحات لازم درباره تاریخچه ی فعالیت بنیاد طلوع کوثر را ارائه کردم. البته شناخت ایشون از خاندان شاه محمدی و آیت اللهی و سینا، به مراتب بیشتر از من بود و از جمله اینکه اجداد این خانواده محترم، نسبت خیلی نزدیک با آیت الله العظمی حائری مهرجردی ره. داشته اند. 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۲۳
A LI - D - SH