بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است. این مساعت به صورت قرض الحسنه میباشد.درصدی از درامد حاصله به چرخه مجموعه برمیگردد تا برای دیگران هزینه شود. تماس به صورت پیامک: ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳

آخرین نظرات
  • ۱۱ مرداد ۹۸، ۲۳:۵۱ - میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
    لایک
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۹:۵۷ - A LI - D - SH
    سپاس

عکس یادگاری با یعسوب ها

پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۵۷ ب.ظ

میگن تو کندوی زنبورای عسل، یک دسته زنبور هستند که دم در ورودی کندو می ایستند و اگر زنبوری روی گیاه سمی یا مضری نشسته باشه، نمی ذارن بیاد تو. به اون تو زبان عربی میگن یعسوب.  کشاورزهای قدیمی هم برای اینکه آشغال وارد ممر آب و باغ و جوی آبشون نشه، ورودی جو های آب، چندتا میله آهنی مثل توری می ءذاشتن که زباله واردی نو(آبراه سرپوشیده) نشه و گرفتاری درست نشه.

همین کار رو بچه های گزینش می کنند. ۱۵ دی ماه ۱۳۶۱ سالروز تشکیل هسته های گزینش به دستور امام خمینی(ره) است. رهبر عزیزما هم گفتند که این صراطی که میگویند همین جاست: از شمشیر تیزتر و از موباریکتر، از هر طرف هم بیفتی جهنم است( سخت گیری زیاد حق داوطلب را و سهل انگاری، حق جامعه را ضایع می کند).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی