بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است. این مساعت به صورت قرض الحسنه میباشد.درصدی از درامد حاصله به چرخه مجموعه برمیگردد تا برای دیگران هزینه شود. تماس به صورت پیامک: ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳

آخرین نظرات
  • ۱۱ مرداد ۹۸، ۲۳:۵۱ - میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
    لایک
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۹:۵۷ - A LI - D - SH
    سپاس

یک افتخار ورزشی دیگر

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱ ب.ظ

  سجاد شبانی، هنرجوی خوب کلاس دوازدهم هنرستان شهید چمران (ره) شهرستان میبد، رسمابه عضویت تیم جوانانم سپاهان درآمد. از 6 تیرماه تمرین ها رسما شروع میشه. قرارداد به مدت یک سال می باشد. سجاد میگه با شرایط تیم و زمینه های همکاری از طریق یکی از پیام رسان های فضای مجازی آشنا شدم. از استان یزد من و دوستم آقای صادق پویا ( هر دو از شهرستان میبد) در تیم عضو هستیم.

   سجاد روز پنجشنبه تست داد و روز جمعه هم قرارداد رو امضاء کرد. یک سال کامل باید تهران باشه که البته خوابگاه و عذا به عهده ی باشگاه است و صد البته هزینه اش که 10 میلیون تومن هست، روی شونه آقا سجاد و خانواده محترمش.

    ما این موفقیت رو به خونواده محترم بویژه مادر و پدرش ( که کارگر شهرک صنعتی هستند) و خانواده آموزش و پرورش و بویژه بچه های شهید چمران(ره) تیریک میگیم و برای سرفرازی همشگی همه سجاد ها دعا می کنیم.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۴
A LI - D - SH

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی